Sunday, September 12, 2010

GhormeSabzi

Today is the first day after Fetr and everybody are allowed to eat lunch in public(In Ramadan those who don't get fast eat food but not in front of others).
Anyhow,I'm sited here at work and don't have any lunch and I know there isn't anything at home waiting because I wasn't home last days, one of my colleagues is eating her GhormeSabzi and the smell is spread all over the hall.
I'm confessing here: I'm dying for eating her food :)))))))
Rozana has a book which the main character is named " Shu-shu Shekamu". I think they can change it to "Somi Shekamu".

P.S. for those who are not Iranian I should say that GhormeSabzi is one of traditional Iranian food which is made by meat and bean and vegetables and also rice and the smell is very famous I think.

7 comments:

Navaye Mehr ( Hovakhshatra ) said...

Hi " Somi Shekamoo "

Pish az har chiz hale Rozana Chetore ? Be omide Khda ke khoob e khoob bashe , ta alan chand bar khastam biam tehran to va digar Doostan ro bebinam ama joor nashode ama talash mikonam be yarie Khoda hatman biam . Eidetam khojaste o shad va omid ke Bahre haye madi va manavi Bayeste va Shayestei az in mah borde bashi .

Pirooz bashi va sabz

Eltemas e Doa

Ali said...

Salam . ghable har chizi az inke dokhtaretun behtar shode khoshhalam o khoda ro shokr .
to sherkate ma ke kheyli rango buye ramezan ehsas nashod faghat say mishod ta ghazaha kheyli bu o barang nadashte bashand ye ghazaee mesle GHORME SABZI .
am be nazaram aksare iraniha SHEKAMOO bashan , Ghorme sabzi ba dastpokhte khanumaye irani harf nadare :)
Sabz bashin

مامان دیبا و پرند said...

سلام دوستم
امیدوارم حال روزانا جونم بهتر شده باشه. راستش هروقت که پرند تب می کنه دکترش میگه روزلا گرفته. من نمیدونم هر بچه چند بار این بیماری رو میگیره ولی اونطوری که متوجه شدم ویروسی هست و ممکنه هی ویروسه تغییر میکنه دیگه
توی کتاب همه کودکان سالمند اگر.. کامل در موردش توضیح داده..

khalesanaz said...

come to me i have cooked on last saturday!

khalesanaz said...

come to me i have cooked on last saturday!

Unknown said...

lol, I am guessing Rozana's Doctor must be so pro since he knew what was reason for her illness.

Btw stop looking and smelling other people food and cook something. Mehrdad will get mad and lose his tommy

regards
Javad

Unknown said...

Losing tommy is turning to one of his dreams Javad ;)