Thursday, April 24, 2008

Last 3 Months In Brief

5 comments:

Anonymous said...

وایییییییییییییی چه ناناز مموشی شده این دخمل نمکی! خدا نگهش داره. حتما براش اسفند دود کن مامان سمی جون.
من هم خوشحالم که برگشتم! بوووووووووووووووووووووس

Hiva said...

She is really cute, I like the way you express your love for her. Did you had any ideas befor, that one day as a mom you reach to this level? I mean giving unconditional love to the little angle and whishing to listen to her voice at work? :) that's cute

Anonymous said...

سلام سمی جون
چه کوچولوی خوشکلی
چقدرم خنده هاش نازه معلومه که از اون بچه های خوش اخلاقه. راستی رزانا جون چند وقتشه؟

Anonymous said...

ببخشید. تازه الان دیدم رزانا جون هشت ماهشه
خدا براتون این کوچولوی نازو حفظش کنه
از طرف من دستای خوشگلشو ببوس

Anonymous said...

سلام!!! واي كه جقدر ناز و موش و خوردني شده دخملكتون! مدتي بود كه بهتون سر نزده بودم. دلم براش تنگ شده بود! از طرف من لپاي خوشگلش رو ببوس