Thursday, August 07, 2008

In Niavaran Park ,Twins & Cat




4 comments:

Anonymous said...

وای که اینجا چه خبره ههههههههههههه
چقدر نی نی ناز وگوگولی : ))))به خصوص روزانای عزیز خودمون

خیلی فرصت خوندن مطالبت رو ندارم ولی هر وقت بیام از عکسهای جوجو دیدن میکنم و براش کامنت بوس رو میذارم تا دلم خیلی براش تنگ نشه ، :)) پیشاپیش تولدش هم خیلی خیلی خیلی مبارکا باشه ....کادوش هم محفوظه ، هر چند کیکی بی ما خورده میشه ولی ما کیک نخورده کادو نمیدیمااااااااااااااااااا ، گفته باشیم :)))) از طرف عمو امیر و من هزار تا ببوسش و مراقبش باش ....سلام برسون به آقا مهرداد و
به امید دیدار

بوس و بای

Anonymous said...

وای که اینجا چه خبره ههههههههههههه
چقدر نی نی ناز وگوگولی : ))))به خصوص روزانای عزیز خودمون

خیلی فرصت خوندن مطالبت رو ندارم ولی هر وقت بیام از عکسهای جوجو دیدن میکنم و براش کامنت بوس رو میذارم تا دلم خیلی براش تنگ نشه ، :)) پیشاپیش تولدش هم خیلی خیلی خیلی مبارکا باشه ....کادوش هم محفوظه ، هر چند ظاهراً کیکه بی ما خورده میشه ولی ما کیک نخورده کادو نمیدیمااااااااااااااااااا ، گفته باشیم :)))) از طرف عمو امیر و من هزار تا ببوسش و مراقبش باش ....سلام برسون به آقا مهرداد و
به امید دیدار
شادزی و مهرافزون

بوس و بای

Anonymous said...

rafty gharare weblogi? jooooonam che ninihaye nnaznaziyi

Anonymous said...

wow isnt she afraid of cats... i hate...