Tuesday, August 05, 2008

Rozana's Friends

Yesterday I was doing housework while the door bell ranged. I wasn't waiting for anyone so I guessed it could be a beggar and didn't answered. Again it ranged and made me open the door. I saw two little nice girls ,dressed in pink Barbie T-shirt and Pants ,holding their dolls and waiting for me. They said we have come to play with Rozana!!!!!!!!! It was the first time I have Rozana's guests. That moment was very significant in my mind. They didn't understand my feeling, just came and went into her room. I brought Rozana there and put some toys and Legos for playing and also brought some biscuits to eat. Rozana was very very happy and only laughing and trying to play with those toys which were ordinary before and I was only enjoying from the feeling of having a girl who has friends coming for playing... Even now I'm sensing that much pleasure of visiting those little girls in with my skin.

3 comments:

Anonymous said...

:D sheyda dokhtare khaharam ke hamsayamone fekr konam aala bahash kheyli samimi beshe . bache hambazi mikhad hamsene khodesh. ye khatere jaleb begam az pesare khaharam mohamad ke alan 10 saleshe. az bachegish az dokhtara kheyli badesh miyomad. 8 salo nimesh ke boode ye modat khaharam dide kheyli ghamgine to khodeshe. ba3d azash porside chi shode? gofte nemidonam ye chizi has fekram ro be khodesh mashghol karde sare ye 2 rahi hastam ke nemidonam chikar konam. ba3d khaharam ba esrar onghadr goolesh zade ke mohamad gofte. maman man mikham ezdevaj konam!!! mesle to va baba . mikham beram ba ye kesi zendegi konam hamishe bahash basham, :D ba3d khaharam tahghigh karde dide yeki az hamkelasihashe ke mohamad asheghesh shode. khaharam ham az on rooz sooe estefade karde hamash migofte bebin on dokhtare nomrash az to bishtar mishe zerange , to bayad hamishe bishtar az on biyari., aakharesh mohamad kalafe shode gofte aslan nemikham bahash ezdevaj konam!!!!!!! :D movazebe dos pesaraye roozana joon jooni bash ;) :***********

Sapinud said...

What a sweet memory, I can feel it too :X

Anonymous said...

salam...hamsayeye ma ham ye nave dare ke dokhtare 6 salast va har vaght miad khoneye madarbozorgesh ye sar inja ham miad o ba amirreza baazi mikone. amirreza ham kheily kheily doostesh dare va har vaght mibinesh kolli zogh mikone. kheily doost dashtam ke ye bache ham hamsene khodesh gaah oghat mioomad va ba ham baazi mikardan va enghadr tanhaei hoselash sar nemiraft. :-(