Thursday, August 16, 2007

Week - 38

باز کن چشمت را
تا دلم باز شود
قصه زندگی آغاز شود
تا که از پنجره چشمانت عشق آغاز شود
تا دلم باز شود تا دلم باز شود.

سرد سرد است اینجا
باز کن پنجره را
باز کن چشمت را
شاد کن جان مرا.

.
.
.
We are all here waiting for you my little princess. After weeks of waiting…after lots of praying to the kind God… after lots of stress for making your house ready…. And after lots of kindnesses from your friends and family who were always with me to not feeling alone.
I don’t know if you are with us next week or not but just want to make you sure that we are all here waiting for you…

3 comments:

Sapinud said...

kheili kheili ghashang bood, vayy mano yaser tahte tasir gharar gerefte boodim dishab nemiduniiii :)

Anonymous said...

ماه مشرقم من
با تو عاشقم من

تو تو تو با تو
رقص آتيشم
شعله ميكشم من
تو تو تو با تو
آرزوي من با تو بودنه
...

من عاشقتر از پيشم
دارم عاشق ترم ميشم
با تو چون شقايقها
شراره آتيشم
...
خيلي قشنگ بود سمي جونم
اميدوارم همه چي به خوبي پيش بره و ني ني گوگولي مون رو سلامت ببينيم ...........

عمو امير و خاله غزاله

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

Hamed said...

ماهک من حبه نور
ماهک من یاس بلور
شکوفه عشق منه
اومده از یه باغ دور
رو غنچه ابر سپید
رو شط مرواری و تور
روی لباش دو برگ سرخ
روی سرش کاکل بور
عاشق بوی ماهکم
کوزه عطر گلکم
می بزنم برای چی
مست یه گوله نمکم
عاشق بوی ماهکم
کوزه عطر گلکم
می بزنم برای چی
مست یه گوله نمکم

شب که رو تخت آسمون
آفتابو قنداق میکنن
روی لحاف مخملش
ستاره سنجاق میکنن
شاپرکای بی چراغ
میان سراغ ماه من
به هاله نور تنش
یواشکی توک میزنن
یواشکی توک میزنن
با قرص ماه آسمون
ماهک من فرق میکنه
تو برکه چشاش اگه
نگاه کنی غرق میکنه
عاشق بوی ماهکم
کوزه عطر گلکم
می بزنم برای چی
مست یه گوله نمکم
عاشق بوی ماهکم
کوزه عطر گلکم
می بزنم برای چی
مست یه گوله نمکم

شب که رو تخت آسمون
آفتابو قنداق میکنن
روی لحاف مخملش
ستاره سنجاق میکنن
شاپرکای بی چراغ
میان سراغ ماه من
به هاله نور تنش
یواشکی توک میزنن
یواشکی توک میزنن
با قرص ماه آسمون
ماهک من فرق میکنه
تو برکه چشاش اگه
نگاه کنی غرق میکنه
عاشق بوی ماهکم
کوزه عطر گلکم
می بزنم برای چی
مست یه گوله نمکم
عاشق بوی ماهکم
کوزه عطر گلکم
می بزنم برای چی
مست یه گوله نمکم

ايشاالله که قدمش خيره و پيشاپيش چشمتون روشن